שאלה לגבי תינוק שעבר השתלת עור

דיון מתוך פורום  כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית

24/06/2026 | 17:20 | מאת: לימור

לפני כשבועיים בני עבר השתלת עור לאחר שנכווה משמן רותח קיבלנו טיפול במשך שלושה שבועות של חבישות מיוחדות בבית חולים ובסוף הוחלט על השתלה השבוע הורידו את כלל החבישות והמליצו לנו רק למרוח קרם גוף עדין אנשים שעברו השתלת עור המליצו לנו להשתמש במשחות של גרין האם יש לכם מידע לגבי זה ?

מנהל פורום כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית