הרדמה בניתוח הצמדת אוזניים

דיון מתוך פורום  כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית

31/08/2014 | 20:20 | מאת: קרן

שלום, שמי קרן ואני בת 21. אני מעוניינת בחודשים הקרובים לעבור ניתוח הצמדת אוזניים שאני מייחלת לו כבר שנים. מעולם לא שברתי דבר בגופי ומעולם לא הייתי באשפוז או תחת סכין. הדבר שמלחיץ אותי מאוד הוא ההרדמה. איזה סוג של הרדמה עושים לאדם בגילי בניתוח מסוג זה? כיצד היא מתבצעת? בנוסף, כמה זמן של מנוחה (או במילים אחרות: חופש מהעבודה) מקובל לקחת/לקבל לאחר הניתוח? תודה רבה, קרן

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב! צר לי על העכוב בהעברת התשובה. נתוח מסוג זה מתבצע בהרדמה מקומית בשלוב עם הרגעה עמוקה, המתבצעת ע"י הזרמת חומר לווריד. והיקיצה ממנו היא כיקיצה מתוך שינה. בהבדל מהרדמה כללית, אינך מונשמת וכל המערכות פועלות כרגיל, למעט רמת ההכרה. ועל כן, אינן מרגישה ואינך שומעת את ההליך הנתוחי. ההחלמה היא של כשבועיים, אך החבישה מוסרת אחר יומיים, ואם יש לך שיער ארוך המכסה את האוזניים, הרי שתוכלי להופיע בצבור כעבור יומיים.

05/09/2014 | 11:10 | מאת: קרן

תודה רבה לפרופ' אולמן על התשובה הזריזה והעוזרת D: יש לי שאלה טיפה יותר "בירוקרטית". יש לי ביטוח משלים "מכבי שלי", מה שמזכה אותי בהנחה וכדומה. מול מי אני צריכה להסדיר את כל עניין התשלום? מכבי? רמב"ם? עם מי אני צריכה לדבר בכדי לקבל את כל ההטבות וההנחות, למשל שהעלות של פגישת הייעוץ תרד מהמחיר של הניתוח.

מנהל פורום כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית