חתך מעל הלחי אצל בתי בת 7
דיון מתוך פורום כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בתי נפלה ונחתכה באזור מעל הלחי חתך באורך כ 1ס״מ החתך הודבק, כעת עברו כמעט שלושה שבועות והדבק עדיין קיים. נראה שהחתך סגור כבר נראה כמו קו דר ומסביב הרבה דבק. אני שמרתי טוב על הנחיות הרופא וכל יום עושים מקלחת אבל הדבק עדיין קיים. מה לעשות ? האם להסיר את הדבק או לתת לו לרדת לבד ? עצם שהדבק קיים זה משפיע על הופעת צלקת ? אני מאוד דואגת!!
לקריאה נוספת והעמקה
ניתן בעדינות להסיר את הדבק, אם כי אין סכנה בכך שנותר זמן ארוך מהצפוי. וכאמור, שמוש קפדני במסנני קרינה בחשיפה לשמש, ותו לא.