הגדלת חזה כמה שאלות
דיון מתוך פורום כירורגיה פלסטית, כוויות, רפואה אסתטית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אחרי 10 יום לאחר הניתוח . מתי מתחילים למרוח את המשחה להעלמת צלקות? החזה יתקרב טיפה בעזרת החזית לחץ? מתי אפשר לעשן?מבחינתי סיגריה ביום ..
לקריאה נוספת והעמקה
אין משחה המעלימה צלקות, כי לא ניתן להעלים צלקות. מי שרוצה להשתמש באחד התכשירים הקיימים יכול למרוח החל מהוצאת התפרים אם יש או כשבועיים אחר הפעולה כשכל החתך הנתוחי סגור. אין מניעה לעישון אחר הניתוח אם כי יש לקחת בחשבון את סכנות העישון בלי קשר לניתוח...