הזרקת בוטוקס לאזור המצח
דיון מתוך פורום מילוי קמטים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים, האם זה נכון שהזרקה לאזור המצח גורמת לאזור להיות מבריק? האם זה כך בכל אזור שמזריקים בוטוקס? שאלה אחרת על הזעת יתר: יש לי צד אחד של בית שחי שיש בו הזעת יתר. למשל צד אחד יבש וצד שני ממש רטוב. האם אנהידרול פורטה מומלץ? שמעתי שזה סוגר את הנקבוביות ומכיל אלומניום, זה בריא? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
בוטוקס עושה את העור יותר יפה ויותר חלק, ולכן הוא נראה יותר מבריק. אנהידרול עוזר גם כשהזעת היתר קיימת רק בצד אחד. הוא אכן מכיל מלחי אלומיניום- זה מנגנון הפעולה שלךה.