דלקת בדרכי השתן בזמן הנקה
דיון מתוך פורום רפואה משלימה בהריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם אפשר להשתמש ב d-mannose בזמן הנקה? איזו כמות?
לקריאה נוספת והעמקה
יהודית שלום, למיטב ידיעתי אפשר להשתמש בזמן הנקה, ממליצה לוודא עם החברה המשווקת, גם לגבי מינון. כמו כן אפשר להשתמש ללא חשש בחמוציות (כדורים או תרכיז מחנויות טבע), חליטה של פטרוזיליה/סירפד/זקן תירס - רק הקפידי על שתיה מרובה, זה גם יועיל לדלקת, וגם כל הטיפולים הטבעיים משתנים, וההנקה גם היא תורמת לאיבוד נוזלים, כך שחשוב לשתות הרבה! תרגישי טוב עדי