מפחדת מבחילות בריון הבא
דיון מתוך פורום רפואה משלימה בהריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בשלושת ההריונות שעברתי היו לי בחילות קשות עד דיכאון. אני מעוניינת להיכנס שוב להריון אבל רוצה לעשות הכל כדי למנוע את הבחילות. מאמינה מאוד בתזונה ואשמח לשמוע המלצות בנושא וגם בשיטות נוספות. תודה!
חווה שלום. על פי הרפואה הסינית בחילות הריון נגרמות מחולשה אנרגטית של הקיבה או מעודף חום בגוף. ככל שהגוף מאוזן, חזק ונקי מרעלים - כך יש סיכוי שהבחילות יהיו פחותות. כמו כן, מנסיוני, נשים אנמיות - סובלות יותר מבחילות. אני ממליצה לך - : 1. טיפול נטורופטי - על מנת לחזק את הגוף ולנקותו מרעלים לפני הכניסה להריון - ע"י תזונה 2. טיפול בדיקור סיני/יפני - על מנת לאזן ולחזק אנרגטית, לפני ההריון ובמהלך ההריון. אם בזמן ההריון בכל זאת יופיעו בחילות אשמח לפרט לך כיצד להקל על הסימפטומים. בהצלחה עדי