בחירת הטיפול הנכון לאחר בריכתרפיה
דיון מתוך פורום אורולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אשמח להכוונה. אני נמצא 3 וחצי שנים לאחר טיפול בריכתרפיה, הייתי במעקב של psa על 3 חודשים. בתקופות האחרונות הpsa עלה בצורה משמעותית, נשלחתי לבצע בהקדם mri שתוצאותיו העידו שיש מחלה פעילה ומתקדמת. קיבלתי זריקת הורמון לעצירת התפשטות המחלה והרופא רצה בהקדם להתחיל 5 הקרנות בעצימות גבוהה. לאחר כמה ימים קיבלתי את מכתב הסיכום וגיליתי שנכתב שם שיש לי סיכוי גבוהה בגובה של 30% לקטור קבוע. דבר זה גרם לי לקבל לקבל החלטה שאני מחכה ורוצה לקבל עוד חוות דעת. אני מוכן להמשיך לחיות את חיי עם קוטר לצמיתות. אשמח להכוונה, המלצה על שיטות טיפול אחרות ומתאימות בהתחשב בעובדה שאני כבר עברתי בריכתרפיה. הסיכון הגבוהה לקטטר לצמיתות בשיטה של ההקרנות הוא בעקבות כך שכבר עברתי טיפול ראשוני. אשמח גם להמלצות על רופאים מומחים לשם התייעצות, המון תודה🙏