שאלה לגבי תופעות לוואי של ויאגרה/סיאליס וכו
דיון מתוך פורום אורולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בן 45 בריא מאוד, לא נוטל שום כדורים אבל במיטה מפשל עם זה זקפה חזקה ואז ישר נופל או לפעמים לא עומד בכלל. יש זקפת בוקר חזקה לפעמים, הייתי אצל אורולוג שאמר שהכל תקין גופנית אחרי בדיקת טסטס'וישר נתן כדור אבל אני דיי חושש מתופעות הלוואי אחרי שקראתי את העלונים. אשמח לעזרה אם החששות שלי מוצדקים, תודה!
האם מנטילה של ויאגרה, סיאליס וכו פעם פעמיים בשבוע למשך שנים, אין פגיעה בלב?