תכיפות שתן לאחר אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום אורולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבא שלי בן 80, קיבל אנטיביוטיקה בעירוי לאחר שהיה חשד לזיהום עקב קטטר בעקבות ניתוח בקע סרעפתי. מהרגע שסיים אנטיביוטיקה, הוא צריך כל חצי שעה ללכת לתת שתן. אציין שאבא, מתפקד, עצמאי ובבריאות סבירה לגילו. ערמונית לא מוגדלת מידי. מה יכולה להיות הסיבה (יש לו תור לאורולוג כמובן)
לרוב לאחרדלקתוקטטר עלול להתרחשהחמרהשתסתדרעם הזמן, חשובלשלולהינשות זיהוםעל ידי תרבית שתן חוזרת
תודה. ניתוח בקע היה לפני 3 חודשים. יש חיידק שלא מצליחים להיפטר ממנו והכאבים בזמן מתן שתן לא עוברים. הוא בסדרת בדיקות ומאוד מייאש.