כאבים חזקים אחרי ריסוק אבנים והשארת סטנט כפול
דיון מתוך פורום אורולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, בת 23, לפני חודשיים עברתי החלקת שיער שגרמה לי לדלקת חריפה בכליות, אושפזתי למשך שבועיים, בשבועיים האחרונים החריף לי הכאב בצד שמאל ואובחנתי עם אבן בשופכן בגודל 6*4 עשיתי ריסוק בשיטת אורטוסקופיה, הניתוח היה מורכב כי גילו לאחר מעשה שיש לי מערכת מאספת כפולה והושאר לי 2 סטנט בכל שופכה, כיום אני 3 ימים אחרי, עם כאבי תופת, לא מסוגלת ללכת לשירותים בלי להתעלף מכאבים, מרגישה את הצינוריות בגב, השאלה אם זה תקין? כאב חד ודוקר, לא מצליחה ללכת הרבה ולשבת כמעט בכלל, עם דחיפות לתת שתן, ועדיין עם שתן דמי וכהה, תודה:) אשמח לדעת איפה אפשר לקרוא מידע על ריסוק אבנים כמו שעברתי..