שלום לך יש לי שאלה רציתי לדעת
דיון מתוך פורום אורולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבן 43 מטופל סכרת 2 מאוזן וa1c5.9 שבועים אחרונים יש לי הרגשת לחץ בשלפוחית שבא גם עם יובש בפה רופא משפחה שלח לכל הבדיקת psa 1.08 טריגליצרידים היה בערך.400 אבל כולסטרול היה 160 בבדיקת צילום הכל היה תקין היה רשום רק כבד בדרגה בנוני מעט שומניי אולי בגלל טריגליצרידים מטופל גם בזה אבל למה יש את עניין השתן והיובש בפה האם זה קשור
ערמונית בצילום 35 זה תקין?