שאלה ממש מביכה, קושי גדול ב.... אתה יודע...

דיון מתוך פורום  אורולוגיה

27/03/2023 | 10:42 | מאת: ללא שם

שלום רב, למרות שהשאלה בעילום שם זה עדיין מאוד מביך אותי לשאול... כבר הרבה מאוד זמן אני מרגיש קושי רב מאוד ב... אתה יודע, בסיום... יש ברגע "השיא" סדרה של התכווצויות, בראשונה ובשנייה עוד יוצא משהו, אבל בהתכווצויות שבאות לאחר מכן פתאום אני מרגיש חסימה כמעט מוחלטת. אני מרגיש שנוזל ה### מנסה לצאת (אתה יודע, בפולסים כאלה...) אבל הכל תקוע וחסום... ובסיום אני לא מרגיש "מרוקן". כמו כן בניגוד לעבר, אני גם כמעט לא מרגיש הנאה ברגע "השיא".... במתן שתן אני לא מרגיש חסימה כזו. עשיתי בדיקת סיטי וזיהו שיש לי ערמונית מוגדלת, הייתי לאחר מכן אצל אורולוג שבדק את הערמונית במישוש, והאיבחן שיש דלקת בערמונית... הוא נתן לי אופלוקסצין 200 מ"ג פעמיים ביום (בוקר וערב, שעה לפני האוכל) למשך שבועיים, אבל זה ממש לא עזר... האם ייתכן שהערמונית המוגדלת היא זו שיוצרת את החסימה שאני מרגיש? האם יכול להיות שברגע "השיא", בשלב של ההתכווצויות, היא חוסמת את נוזל הז#ע ולא מאפשרת לו לצאת החוצה? זה הגיוני? זו תופעה מוכרת? זה כל כך מתסכל, ולא מצאתי שום איזכור לבעיה כזו באינטרנט... האם ערמונית מוגדלת יכולה לגרום לחסימה כזו? תודה מראש... אשמח מאוד לחוות דעתך המקצועית.

הזרע יוצא מעט אחרי הערמונית כך שהערמונית אינה מפריעה לנוזל הזרע לצאת

29/03/2023 | 13:56 | מאת: ללא שם

תודה על התשובה, זה קצת מוזר, כי לפי האיור הצבעוני שמופיע בויקיפדיה בדף של הערך "ערמונית", צינור הזרע עובר ממש דרך הערמונית... כך לפחות זה מצוייר שם. אם כך, מה לדעתך עשוי לגרום לתופעה שתיארתי? כאמור ברגע "השיא" ישנה סדרה של פולסים שבהן נוזל הזרע נפלט או אמור להיפלט, בפולס או שניים הראשונים יוצאת כמות מסויימת, אבל בפולסים שבאים מיד לאחר מכן פתאום הכל מרגיש תקוע. זה מרגיש כאילו הזרע מנסה לצאת החוצה, אבל לא מצליח ותקוע איפשהו באזור הערמונית, כאילו משהו חוסם אותו... וכאמור בסיום אני ללא לא מרגיש מרוקן. לא מעט פעמים מתלווה לזה גם תחושת צריבה באחד האשכים... מה לדעתך יכול לגרום לזה? אין שום כיוון? אף פעם לא נתקלת בבעיה כזו?

29/03/2023 | 14:05 | מאת: ללא שם

יצא קצת משובש, מנסה שוב: תודה על התשובה, זה קצת מוזר, כי לפי האיור הצבעוני שמופיע בויקיפדיה בדף של הערך "ערמונית", צינור הזרע עובר ממש דרך הערמונית... כך לפחות זה מצוייר שם. אם כך, מה לדעתך עשוי לגרום לתופעה שתיארתי? כאמור ברגע "השיא" ישנה סדרה של פולסים, בפולס או שניים הראשונים יוצאת כמות מסויימת, אבל בפולסים שבאים מיד לאחר מכן פתאום הכל מרגיש תקוע. זה מרגיש כאילו הזרע מנסה לצאת החוצה, אבל לא מצליח ותקוע איפשהו באזור הערמונית, כאילו משהו חוסם אותו... וכאמור בסיום אני לא מרגיש מרוקן, ולא מעט פעמים מתלווה לזה גם תחושת צריבה באחד האשכים... מה לדעתך יכול לגרום לזה? אין שום כיוון? האם אף פעם לא נתקלת בבעיה כזו?

מנהלי פורום אורולוגיה