כאב באשך שמאל לאחר אבצס

דיון מתוך פורום  אורולוגיה

16/02/2023 | 23:06 | מאת: יאיר

שלום רב, לפני כשלושה שבועות שמתי לב למעין פתע באישור אשך שמאל ובערך באותו זמם התחיל גם כאב מאשך שמאל. אורולוג בדק ןאיבחן אבצס ומאז אני מבצע טיפול הגיוני למקום ואנטיביוטיקה חזקה פומית. הפצע המוגלתי נעלם כליל ואין לו זכר אבל הערב נמשך. האם לדעתך הכאב נגרם מהימצאותו של האבצס או שהאבצס הוא תוצאה של מצב אחר? יש לי הפניה לאולטרסאונד בתכריך רחוק אז רציתי לקבל מידע על אפשרויות שונות להמשך בירור. אין כאב מקרין באיזור אחרים בגוף מלבד מידי פעם בירך שמאל או בפי הטבעת בשעה שיש תחושת עצירות (אולי תופעת לוואי מהאנטיביוטיקה). תודה רבה מראש

16/02/2023 | 23:09 | מאת: יאיר

נשלח שוב לאחר תיקון שגיאות כתיב שלום רב, לפני כשלושה שבועות שמתי לב למעין פצע מוגלתי באיזור אשך שמאל ובערך באותו זמן התחיל גם כאב מאשך שמאל. אורולוג בדק ןאיבחן אבצס ומאז אני מבצע טיפול הגיוני למקום ואנטיביוטיקה חזקה פומית. הפצע המוגלתי נעלם כליל ואין לו זכר אבל הכאב נמשך. האם לדעתך הכאב נגרם מהימצאותו של האבצס או שהאבצס הוא תוצאה של מצב אחר? יש לי הפניה לאולטרסאונד בתאריך רחוק אז רציתי לקבל מידע על אפשרויות שונות להמשך בירור. אין כאב מקרין באיזור אחרים בגוף מלבד מידי פעם בירך שמאל או בפי הטבעת בשעה שיש תחושת עצירות (אולי תופעת לוואי מהאנטיביוטיקה).

קשה לקבוע אבל בהחלט רצוי לבצע US ולבדוק את האשכים

24/02/2023 | 13:32 | מאת: יאיר

תודה דר׳ על תגובתך. הצלחתי לבצע את האולטרסאונד השבוע. הכל תקין מלבד: בראש אפידידימיס שמאלי רואים נגע היפואקואי מגודר בגודל כ 0.5 ס"מ , אווסקולרי - ציסטה /ספמטוצלה עם תוכן עכור ההמלצה היא למעקב נוסף אבל זה עדיין מכאיב לאחר טיפול אנטיביוטי ממושך. מהי המלצתך?

מנהלי פורום אורולוגיה