נכנס מתחתלשולחן ובורח לשירותים
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי בן 6 היה לפני שנה בגן שיש לו מלא אלימות. ויצא באמצע שנה בעקבות זה. מאז כל פעם שקשה לו הוא בורח לשירותים או נכנס מתחת לשולחן למרות שעבר גן. במעבר לגן החדש הבן שלי היה חודשיים מתחת לשולחן ויצא רבע שעה עד שעה ביום.
הי, זה נשמע כמו תגובה פוסטראומטית ואני חושבת שיש צורך בטיפול והתערבות גם ברמת הגן. לא נכון להשאיר אותו במצב הזה - מציעה שתיצרו קשר עם איש/אשת מקצוע שיוכלו גם להנחות את צוות הגן, גם אתכם ההורים ואולי גם טיפול עבור בנכם. בברכה, ירדן