רגרסיה בשינה והתפרצויות זעם ביום- בת 3
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הילדה שלי בת 3, יש לציין שבשנה האחרונה מתקשה להירדם, וטקס השינה לוקח שעה, אך במהלך הלילה ישנה לילה שלם. בחודש האחרון, חלה רגרסיה במהלך היום הילדה צורחת , מעיפה דברים, התפרצויות זעם שלא היו כלל בגיל שנתיים. ובמהלך הלילה מתעוררת מספר פעמים בקפיצה מהמיטה, מגיעה למיטה שלנו. פחות משתמשת במילים (אך זה שמתי לב בגן שילדים לא ככה מתקשרים ביניהם מילולית) גן מעורב שפתית גרים בארה״ב. בנוסף, היה תהליך גמילה ממוצץ לפני חודש לחלוטין. מניחה שיש קשר, אך היא לא מבקשת מוצץ. עזרה בבקשה 🙏🙏
שלום לך, את מתארת מספר תופעות שיתכן שיש בינהם קשר אולם אני לא הייתי רוצה לנחש את הקשר. אני ממליצה בחום לגשת להתיעצות מקצועית פנים אל פנים ולחשוב ביחד עם איש מקצוע על הצרכים של ביתכם וכיצד עליכם להיות עבורה. כל טוב, ירדן