בת שנתיים וחצי חברותית יתר על המידה
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , בתי בת השנתיים וחצי מאוד חברותית יתר על המידה עם אנשים זרים . לדוגמא : מפגש עם שכנים ברחוב אחהצ הילדה יכולה ללכת לאחד השכנים לחבק אותה ולתת לה נשיקה. חבר מגיע אלינו הביתה אותו דבר. זה התנהגות טבעית?
הי אמא, זה כנראה אומר שהיא מקבלת המון אהבה וחום בבית וזה מה שהיא לומדת...זה נפלא. לשלב זה בחייה, זה מצוין. אל תדאגי להעביר לה גם מסרים הפוכים, היא תלמד עם הזמן ועם סוגי אינטראקציות נוספות מה מותאם ומה פחות. כל עוד היא מגוננת בחיקכם כרגע, רק תהנו מהחוויה של לצפות בטבע האנושי המופלא שיכול ושמח להפיץ אהבה ושמחת "חינם" כפי שנוהגים לומר היום :) בברכה, ירדן