מיואשת בת 17 וחצי בודדה ומתוסכלת
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 17 וחצי ללא חברות ממש קושי בלהחזיק קשרים חברתיים מרגישה פחות כל הזמן משעמם לה - עם בעיית קשב וריכוז , כשהתאומה שלה הכל הפוך אצלה מצליחה מלאה חברות בקיצור מיואשת וכואב לי הלב עליה מה לעשות (מתחילה לה טיפול פסיכולוגי)
הי, אני שמחה שאתם מתחילים טיפול אבל לדעתי חשוב גם לעבור אבחון מסודר לפני כדי לא לבזבז זמן על טיפולים לא מתאימים. קושי לייצר ולהחזיק בקשרים חברתיים לאורך שנים רבות יכול לנבוע מכל מיני גורמים - חרדה חברתית/קשיי תקשורת/קשיי קשב וריכוז. חשוב לאבחן נכון את הסיבה. בברכה, ירדן