טיפול בזוג לבת שלי בת 15
דיון מתוך פורום פסיכולוגיית ילדים ומתבגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה אני אמא של ט. ב. אנחנו מתמודדים עם מחלה קשה של בעלי. היום התבשרתי כי ביתי תשתתף בטיפול בזוג עם ילדה משכבתה מכיתה ט שאיבדה את אחותה בשל מחלה קשה. קשה לי עם זה שביתי תיחשף לאובדן קשה בשעה שהיא בעצמה מתמודדת עם אבא חולה. זה לא משאיר מקום לתקווה. מה דעתך?
הי, אני מציעה לך בחום לשתף את הגורמים בבית הספר בחששות שלך ולשמוע את ההסברים שלהם. קבלי החלטה אחרי השיחה - אין כאן נכון לא נכון אלא בעיקר מה מרגיש לך נכון יותר עבור ביתך. בברכה, ירדן