טיפול חדשני לסוכרת

דיון מתוך פורום  אינסולין - דרכי טיפול

29/04/2012 | 19:18 | מאת: מאגר המחקרים

חברים יקרים, רוצה לשתף אתכם בקישור למאגר המחקרים הקליניים בישראל, שם תוכלו למצוא מידע על טיפולים חדשניים לסוכרת, ולסיבוכי סוכרת (רגל סוכרתית, כלי הסוכרתית, מחלות עיניים). טיפולים אלה ניתן לקבל בחינם במסגרת השתתפות במחקרים קליניים באחד מבתי החולים בישראל. קישור לרשימת הטיפולים החדשניים לסוכרת וסיבוכי סוכרת: http://www.clinicaltrials.org.il/category/treatments/condition/diabetes/ קישור למאגר המחקרים הקליניים בישראל (לטיפולים לכלל המחלות): www.clinicaltrials.org.il

05/05/2012 | 07:50 | מאת: שרה

שלום , סובלת מסכרת במשך יותר מ 5 שנים - מטופלת בגלוקפז' וכדומה ובשנתיים האחרונות בויקטוזה . לפני כחצי שנה הרופאה החליטה להוסיף עוד תרופות ע"מ לאזן את רמות הסוכר - ואני החלטתי שהגיע הזמן לשמור על בריאותי ולאזן את הסוכר - ומזה כחצי שנה אינני נוגעת בקמח לבן ובסוכרים מכל סוג שהוא , ירדתי כ 17 ק"ג , רמות הסוכר לא עוברות את ה 80 ומרגישה מצויין - האם ברבות הימים יתאפשר לי להפסיק את התרופות נגד הסכרת או שמא התרופות הן לעד?

שלום שרה. בחולים מסויימים ניתן לרדת במינון התרופות ובמספרן במידה והם מצליחים לאזן את הסוכר. הדבר נפוץ יותר לאחר ירידה משמעותית במשקל (למשל לאחר ניתוח 'קיצור קיבה'). הפסקת תרופות צריכה להעשות תוך מעקב הדוק של רופא סוכרת. תרופות מסויימות בדרך כלל לא מפסיקים- למשל- תרופות ממשפחת הסטטינים וגלוקופג'. אני ממליץ לך להוועץ ברופא הסוכרת שלך לגבי שינוי בתרופות.

מנהל פורום אינסולין - דרכי טיפול