מרכז וסקולרי

דיון מתוך פורום  אינסולין - דרכי טיפול

09/04/2012 | 08:03 | מאת: טל

שלום, בתכנית של אורלי וגיא הציגו מרכ וסקולרי המנוהל ע"י פרופ' יוסף סטראזשינסקי המטפל בבעיות של סוכרתיים וחסימות כלי דם. המרכז הזה לא מוכר ע"י קופות חולים, אני בודקת אפשרות לקחת את אבי לטיפול במרכז ורציתי לדעת, אם המרכז הזה מוכר? מה דעתך על דרך הטיפול שם. תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום טל איני מכיר את המרכז הוסקולרי של פרו'פ סטרזשינסקי. הטיפול בכפות רגליים סוכרתיות דורש צוות רב מערכתי הכולל אחיות,פודיאטרים ,רופאי סוכרת, אורטופדים, פלסטיקאים, רופאי כלי דם , רופאי עור ועד. פורומים כאלה קיימים בארץ במספר בתי חולים במרכז ולאחרונה גם בהדסה עין כרם, בירושלים. בקופות החולים קיימות מרפאות פצעים המוקדשות לטיפול בחולי סוכרת הסובלים מפצעים בכף רגל סוכרתית. כמו כן קיימות מרפאות פרטיות רבות המטפלות בבעיה. בחלקן הטיפול הרפואי מוכח ובאחרות משתשמים בטכניקות שרמת ההוכחה שלהן נמוכה ומכאן לא ניתן לדעת עד כמה הן יעילות. חשוב לזכור שבטיפול בפצעים אין "פתרונות קסם" והדבר החשוב ביותר הוא עבודת צוות של צוות רב תחומי המוקדש לנושא.

13/05/2012 | 20:07 | מאת: עוזי

פרופסור יוסף סטראזשינסקי היציל את רגליה של אימי.מומלץ בחום. במרכז יש את טובי המומחים בכלי דם ובאורטופדיה. ממליץ מאוד. מה שבקופות החולים לא הצליחו במרכז הוסקולרי ריפאו אותה לחלוטין.

מנהל פורום אינסולין - דרכי טיפול