מועמד לטיפול אולטרסאונד ממוקד

דיון מתוך פורום  שרירני רחם - מיומות

21/12/2015 | 09:24 | מאת: מיכל

שלום פרופ' תדיר, הייתי שמחה לדעת למה אתה חושב שהטיפול הוא שנוי במחלוקת. קראתי שעשרות אלפי נשים עברו את הטיפול הזה ברחבי העולם, ושאחוזי ההצלחה גבוהים מאוד. גם קראתי שזה מאושר לטיפול בנשים שעוד מתכננות הריונות (גם בארה"ב וגם באירופה) כך שלי אישית נראה שעדיף לי לעשות את הטיפול לפני כל דבר פולשני אחר. אני כבר נמצאתי מתאימה לטיפול בבי"ח שיבא ועומדת ממש לפני החלטה..

לקריאה נוספת והעמקה

תחילה ניסחתי תשובה מפורטת, אך היא נגנזה מאחר ופורום אינטרנט אינו הכתובת הנכונה לדיון מסוג זה. בהכללה ייאמר שהטיפול באולטרהסאונד ממוקד הוא מעניין וחשוב, אך כמו גם טיפולים שמרניים ובלתי פולשניים אחרים, (כגון צינתור עורקי הרחם, דיקור סיני, טיפול תרופתי בגלולה הנקראת Esmya, ועוד), גם הם שנויים במחלוקת בין המומחים והגורמים המבטחים. ההחלטה על הטיפול המתאים לכל אישה צריך להתקבל תוך דיון מעמיק עם רופא/ה מומחה/ית בתחום זה. בהצלחה, פרופ יונה תדיר

30/12/2015 | 11:35 | מאת: מיכל

פרופ' תדיר, רציתי רק לעדכן שלאחר שנמצאתי מתאימה לטיפול האולטרסאונד הממוקד בבי"ח שיבא, וקראתי רבות על הטיפול, החלטתי לטפל במיומות באולטרסאונד ממוקד.. החלטתי שעדיף לי למצות אופציה לא פולשנית שכזאת לפני כל אופציה אחרת. אשמח לעדכן בפורום לאחר הטיפול על החוויה שלי על מנת לעזור לנשים נוספות להחליט לגבי איזה טיפול נכון להן. תודה רבה על תשובתך המהירה!

מנהל פורום שרירני רחם - מיומות