היסטרוסקופיה ניתוחית

דיון מתוך פורום  שרירני רחם - מיומות

28/04/2013 | 20:27 | מאת: תמר

בעקבות בדיקת היסטרוסקופיה אבחנתית שעברתי היום,פעם שנייה כעבור 10 ימים כיוון שבפעם הראשונה עדיין היה דימום ולכלוך ברחם. בבדיקה השניה עדיין היה לכלוך ונמצא שרירן 2-3 ס"מ מימין בחלל הרחם. רירית הרחם תקינה ובאלט???? הרופא המליץ על היסטרוסקופיה ניתוחית. ניגשתי לבדיקה בעקבות דימום מוגבר בזמן מחזור. האם ניתן לחיות עם השרירן ויכולה להיות החמרה במצב? במידה ואבצע את ההיסטרוסקופיה הניתוחית,האם המצב ישתפר ויהיה לי מחזור נורמלי כבעבר?ללא דימום רב. האם לגשת לרופא אחר ולבצע שוב היסטרוסקופיה אבחנתית? נא תשובתך,אני מפחדת מניתוחים ומהרדמה מלאה.שלחתי לך ב-17.4.13 את ההבחנה של האולטרסאונד הראשוני.

לקריאה נוספת והעמקה

ראשית חשוב לאמר שעליך להאמין טלבטוח ברופא שלך. כי אם אין לך אמון אז מצאי רופא/ה שיש לך אמון בו/ה. איני יודע מה גילך? וומה ראה? ואני יוצאת מתוך הנחה שמה שכתבת מדוייק. אם אכן אלה הדברים אזי יש הצדקה לבצע היסטרוספוקיה ניתוחית מאחר ושרירני רחם גדלים עם הזמן. הגודל המתואר על ידך ניתן לטיפול בהיסטרוסקופיה ניתוחית וזה ניתוח קל יחסית. אם השרירן יגדל לכדי 4-5 ס"מ לא ניתן יהיה להסירו בדרך זו אלא בניתוח נרחב יותר. בנוסף, צפוי שתסבלי מדימומים וחסר דם. בהצלחה, פרופ' יונה תדיר

28/04/2013 | 21:23 | מאת: תמר

ראשית תודה,אני בת 39 לאחר 3 לידות שהשנייה מהן ניתוח קיסרי. האם בעקבות ההסרה המצב ישתפר ויהיה דימום רגיל-נורמלי?והאם יתכנו בעתיד שרירנים נוספים?

מנהל פורום שרירני רחם - מיומות