הריון עם הידבקויות

דיון מתוך פורום  שרירני רחם - מיומות

17/01/2013 | 17:09 | מאת: נ.

שלום פרופ' תדיר, לאחר הסרת IUD (וללא שימוש באמצעי מניעה אחר כלשהו מאז) היו לי מחזורים עם מיעוט רציני בדימום ורק כיומיים-שלושה של דימום זה, מזה כשנה. הרופא שהתייעצתי איתו הציע לי לבצע היסטרוסקופיה, במחשבה שיש הידבקויות. בינתיים דחיתי את הבדיקה, וכעת גיליתי שאני בהריון (שבוע שלישי~). האם יש סיכוי שהריון זה יתפתח בצורה תקינה? האם יש סיכון במצב זה עבורי אם אכן יש הידבקויות (למשל דימומים קשים)? אני מתכננת להיבדק בקרוב אצל רופא, אך אשמח לקבל מידע עד שאשיג תור. בתודה מראש, נ.

לא ניתן להשיב על שאלתך. בת כמה את? האם היו לך הריונות קודמים? ומה היה איתם? האם עברת הפלות (טבעיות או מלאכותיות)?, הריון יכול להתפתח תקין, או לא תקין, ללא כל קשר להדבקויות שיש? או שאין?פשוט אין קצה חוט לשום תשובה ראויה לשאלה כל כך לא מוגדרת. פרופ' תדיר

17/01/2013 | 20:12 | מאת: נ.

מתנצלת... אני בת 37. היו לי שני הריונות, הראשון הסתיים בלידה טבעית עם שאריות שליה (וגרידה כמה ימים אחרי הלידה), ומיד אחריו היה הריון נוסף כשלעובר לא היה דופק ולכן הסתיים בגרידה, שלאחריה התגלו שאריות נוספות ולכן בוצעה עוד גרידה (כלומר סה"כ 3 גרידות). מאז לא היו לי עוד הריונות וכל זה היה בגיל 30.

מנהל פורום שרירני רחם - מיומות