מעי רגיז
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני שנה עשיתי בדיקת דם הברזל היה נמוך התלוננתי על נפיחות בטן הרופא שלח אותי לבדיקת נשיפה ויצא חיובי חיידק הליקובקטר בקיבה בבדיקת הדם יצא שיש לי גם דלקת בקיבה לקחתי אנטיביוטיקה במשך עשרה ימים המשכתי עם כדורי סותרי חומצה במשך חמישה חודשים אחר כך עשיתי בדיקת נשיפה חוזרת התוצאה הייתה שלילית ובדיקת דם הברזל חזר לנורמה והדלקת חלפה ככה הרופא אמר לי חצי שנה עברה מאז שסיימתי עם הכדורים ועדיין סובלת מנפיחות בטן גזים וגיהוקים האם מדובר בתסמונת מעי הרגיז?
לקריאה נוספת והעמקה
אז מה הטיפול המתאים יש תרופות ללא מרשם שיכולים לעזור לעיכול טוב