דימום בצואה
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום רב. בן 31 , בריא בד"כ . בשנה האחרונה עברתי בדיקת קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה שיצאו תקינות בבית החולים שיבא. ביצעתי בדיקות אלו בעקבות דימום קל שהופיע לי בצואה. אבי נפטר חלה בגיל 54 מסרטן המעי הגס. לצערי, הדימום בצואה ממשיך להופיע פעם בכמה שבועות ואני ממש מודאג. ביקרתי לפני שבוע אצל פרוקטולוג בבית חולים והוא אמר לי שמחבינתו הכל בסדר ולחזור אליו רק אם יהיה דימום מסיבי . שאלתי היא , האם עליי ללחוץ לבצע שוב בדיקת קולונסקופיה כי לשלול קיום של גידול ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה