לאחר ניתוח 5 חודשים של ניתוח שרוול
דיון מתוך פורום גסטרואנטרולוגיה - הלל יפה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מזה חודש וחצי אני סובלת מליחה קשה צמיגית בצבע צהוב שמקשה עלי לנשום ועם צפצופים , לוקחת כדור לקיבה בשם נקסיום, משאף להרחבת סימפונות סירופים למיניהם ושום דבר לא עוזר לי, יש לציין שעשיתי בדיקת ריאות והתוצאה היתה טובה. ובכל זאת אני מתקשה לנשום מכיוון שהליחה מאד מפריעה לי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך אם הליחה היתה קשורה לרפלוקס הסימפטומים היו מתוארים קצת אחרת והיה צפוי שיפור עם הנקסיום. ממליצה להבדק שוב ע"י רופא אא"ג, בשאלה של סיבות שמקורן בחלל האף/גרון. שנה טובה