נשיכת שועל בבוליביה תיקון נתונים מהליחה

דיון מתוך פורום  רפואת מטיילים

27/09/2017 | 06:35 | מאת: אתי

שלום רב, אתמול שאלתי שאלה. אך יש לי תיקון. הבן שלי יצא מהארץ ללא חיסון נגד כלבת.שועל נשך את הבן שלי. בתאריך 6/8 שזה כיומיים לאחר הנשיכה קיבל חיסון אחד בלבד! ואז התברר שהיה צורך לעשות סידרה של חיסונים שלא עשה. לכן החל בסידרה חדשה של 5 חיסונים.חיסון ראשון נעשה ב -14/9. השני:18/9 השלישי: 21/9. לרביעי ביקשו מימנו להגיע ב-29/9. וחיסון חמישי ואחרון ביקשו שיגיע ב- 13/10.האם מבחינת תאריכים זה בסדר ?? לפי מה שקראתי באינטרנט יש קפיצה של יום בחלק מהתאריכים שחוסן ושביקשו שיגיע.( 3,7,14 כך קראתי באינטרנט) על הבקבוק ששלח לי רשום verorab. ועל השני solvent או solvent. הבנתי מימנו ששני החומרים עורבבו ביחד והוזרקו. (השני זה סוג של מדלל??) זריקה בפצע לא קיבל כלל האם היה צורך ? אודה מאוד מאוד על ההתיחסות. אנחנו כאן בארץ דואגים. מאחר והבן עדיין בקולומביה. בברכת חג שמח . אתי

לקריאה נוספת והעמקה

את הנוגדנים המוכנים (RIGׂ ) צריך לתת ללא קשר לזמן שעבר אבל תוך 7 ימים מהחיסון הראשון החיסון שהוא מקבל הוא בסדר גמור. האם קיבל בנוסף אנטיביוטיקה? ממליץ על AMOXY CLAVILANAT 875 MG פעמיים ביום למשך כ 5 ימים טטנוס קיבל בגיוס - האם זה היה ב 5 שנים האחרונות?

27/09/2017 | 11:30 | מאת: אתי

קודם כל אני כל כך מודה על המענה המהיר והתשובות הברורות !! מאז הגיוס עברו 5 שנים. אך ידוע לי שטטנוס קיבל לאחר הנשיכה. (וגם כפי שזכור לי בארץ לפני כ- 5 חודשים במרפאת מטיילים) אני אומר לו שיבקש את האנטיביוטיקה. תודה על ההמלצה ! (מדוע מומלץ אנטיביוטיקה) ושאלה נוספת מקווה מאוד שהתשובה תרגיע אותי. האם כאשר מתחילים קבלת סידרה של 5 חיסונים נגד כלבת כחודש וחצי לאחר הנשיכה זה נותן מענה ראוי במידה ואדם ננשך על ידי בעל חיים חולה ? האם העיכוב במתן החיסונים הוא קריטי ?? למרות שכולי באמונה שלמה שהכל תקין.

מנהל פורום רפואת מטיילים