כולסטרול
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני בת 34 לפני חצי שנה עשיתי בדיקות דם כולסטרול רע-189 כולסטרול טוב- 90 וכולסטרול כללי - 300 בחודש וחצי האחרונים התחלתי לשמור על תזונה נכונה עשיתי שוב בדיקת דם ו3 ימים לפני בדיקת הדם התחלתי לקחת כדורים להורדת כולסטרול.התוצאות הן:כולסטרול רע -110 כולסטרול טוב -74 וכולסטרול כללי- 200. האם הירידה בכולסטרול נובעת מהתזונה הנכונה ?או שגם הכדורים עזרו למרות שלקחתי רק 3 ימים לפני הבדיקה?
שלום אורית גם 3 כדורים עשויים להוריד רמת כולסטרול. גם שנוי בדיאטה יכול להפחית כולסטרול. עוצמת ההפחתה אינדיבידואלית. חבל שלא בדקת כמה הדיאטה אכן הורידה אצלך לפני שהתחלת טפול. לדעתי אפשר בכלצ זאת לשקול הפסקת הטפול כרגע (כמובן בתאום עם רופא המשפחה) ולאחר 2-4 שבועות לבדוק שוב כמה הכולסטרול ללא טפול. ד"ר וולפוביץ