טיפול בלחץ דם, מה עוד ניתן לעשות
דיון מתוך פורום יתר כולסטרול וטריגליצרידים בדם - מניעה וטיפול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב אני בן 46 בריא בדרך כלל, לא שותה אלכוהול, לא משתמש בסמים, מעשן 2 סיגריות ביום, מרבה לבצע הליכות, 178 גובה ומשקל 86 ק"ג . - היום בקרתי אצל רופא המשפחה בשל הופעת כאבי ראש חזקים בחודש האחרון. בבדיקה של האחות (10 דקות לפני בדיקת רופא) נמדד ל"ד 172/109 דופק57 p בחדר הרופא נמדד שוב הל"ד והפעם 160/110 . והרופא החליט שיש לטפל תרופתית ביל"ד. וקיבלתי, 25mg disothiazide ו- 10mg enalapril פעם ביום בכל בוקר . - ד"ר, יצאתי מחדר הרופא מבוהל,נראה לי שהרופא מיהר במסקנותיו-ואני מבקש לשאול : *האם הטיפול תרופתי שניתן לי, היינו האפשרות היחידה שיש לי בשלב זה כדי להוריד את הל"ד או שיש אפשרות אחרת ? * מה היתרון בשילוב שתי התרופות יחד שקיבלתי ושאני צריך ליטול (למה תרופה אחת 10מ"ג והשנייה 25מ"ג) ? * האם אפשר ליטול כדור אחד (ממה שהרופא נתן או אחר) בתור התחלה ולא ישר ומיד לקחת את שתי התרופות יחד ? *יש חשיבות איזה כדור בולעים ראשון ומה פרק הזמן בין אחד לשני או שזה לא משנה ? * על מה חשוב לשמור ולהקפיד מרגע נטילת התרופות בטווח הקצר והארוך? *במידה ואני נרשם למכון כושר, עובר דרך הדיאטנית, שומר בקפדנות על ההנחיות. אני יכול שלא להתחיל וליטול את התרופות שקיבלתי ? *באיזה שלב ניתן להפסיק את הטיפול התרופתי(זה לא יהיה לכל החיים ? > ד"ר. כל מידע והכוונה יסייע בתודה מראש על התייחסותך בכבוד רב
שלום דביר שאלותיך אינן בתחום פורום זה ד"ר וולפוביץ