ילד מקסים בן 4 וחצי שסובל מבחילות ללא הפסקה בבקשה דחוף מאוד!

דיון מתוך פורום  רפואת ילדים

27/08/2020 | 01:15 | מאת: אמא לחוצה מאוד. דחוף ביותר

שלום. הבן שלי בן 4. מזה כחצי שנה סובל בחילות לסירוגין. התחיל מפעם בכמה זמן ולאט התדירות עלתה. בשבוע האחרון זה כבר היה חריג. ביום ראשון הוא אמר שבא לו להקיא במשך שעתיים ברצף. היה נראה חיוור ואדיש. אני כמובן לא חיכיתי והלכתי למיון ילדים. עשו לו שם בדיקות דם. ספירת דם. שקיעת דם. Crp. צילום חזה ובדיקת עיניים. בדיקות לאנזימי כבד. הכל יצא תקין ובנורמה הרוםאה אמרה שהכל תקין שלא רואה סיבה לאשפז אותו. אני ביקשתי להשאר כדי לעשות לו א. סאונד בטן. היא התעקשה שאין צורך. למחרת על הבוקר השגתי תור לא סאונד בטן. הטכנאית אמרה שלא רואים משהונחריג. שלחנו גם בדיקת צואה. אני בלחץ שאני לא יכולה לתאר בשום צורה כולי פחדים מדברים שאני לא רוצה אפילו לחשוב עליהם איזה בדיקות עוד עלי לעשות? אני בלחץ מטורף כל היום וכל הלילה בוכה כבר במשך ארבעה ימים רצוף. לא רגועה לא מתפקדת. אני ממש מפחדת שחס וחלילה לא בודקים משהן כמו שצריך. וזה פשוט גורם לי לאבד את עצמי . הילד מאז יום ראשון עדיין מתלונן על בחילות בערך כל שעה . ואני רואה שכשהוא אומר לי את זה הוא סובל ממד . האם יש בדיקות יותר מעמיקות שצריך לעשות.mri ct וכו. האם יש מצב של בחילות כל כך הרבה זמן? זה מסוכן? מה אני אמורה לעשות? בבקשה תשובתכם דחוף אני כבר מתחילה לאבד את השפיות באופן טוטאלי מחוסר הידיעה הזו. תודה

לקריאה נוספת והעמקה
27/08/2020 | 01:31 | מאת: שכתי לציין

מהלחץ והבכי שכחתי לציין שהןא שוקל 13.5 קילו כבר במשך יותר משנה לא עלה במשקל. כשהיה תינוק היה אוכל יפה. בשנה וחצי האחרונות הוא נעשה בררן באוכל אני בשבועות שחלפו ממש התחננתי אליו שיאכל משהו. כל פעם לפני ארוחה ואחרי ארוחה הןא רוצה גם להקיא. בנוסף לא כתבתי שהרופא הביא גם פניות לכל ההפטיטיס מכיוון שבני לא מחוסם את כל החיסונים הוא פיתח תופעות לןןאי נדירות אחרי פעמיים שעשיתי לו את 3 הזריקות. עד היום אף אחד לא הנחה אותי ולקח אחריות אם מותר להמשיך לחסן. אני באמת כבר במצב נפשי לא טוב. אני מרגישה שהעולם חרב עליי ואין לי כלום בחיים. הלחץ שחלילה יקרה משהו לילד המהמם הזה חס וחלילה . פשוט קסם של ילד. כואב לי הלב והגוף מלראןת אותו ככה. בבקשה תכווין אותי מה לעשות. כי אני כבר לא יכולה עם האדישות והכסתחים של הרופאים שמכסים את עצמם על ידי זה שהם מלחיצים אותי. אני רואה שהילד לא מתנהג באופן רגיל. הוא פחות עירני. פחות שמח. פחות מלא באנרגיה. חיוור. מתחת לעין ימין ממש יש סגול שרואים את כל הנימים . אני לא יכולה לשבת מהצד ולא לבדוק את הכל לעומק . כל הרופאים לא מתייחסים ללחץ ולבכי שלי בכלל. אם תוכל לומר לי מה לעשות זה יהיה הצלה בשבילי.

27/08/2020 | 01:33 | מאת: לגבי חיסון הפטיטיס

למקרה שלא כתבתי ברור: לא מחוסן להפטיטיס בכלל. רק החיסון של הלידה. בוצעו חיסונים האחרים של גיל חודשיים וארבעה חודשים. כל פעם 3 זריקות

שלום, אני בהחלט מבין את המצוקה שלך ונראה שבוצעו בדיקות מקיפות ואף אחד לא זלזל בתלונות שלך. אם את לא שקטה את מוזמנת לקחת אותו שוב לרופא המטפל ולבקש הפנייה למיון לצורך אישפוז ובירור למרות שרוב הסיכויים שלא ימצאו דבר.

02/09/2020 | 12:21 | מאת: תודה וגם- האם

תודה וגם : האם יש עוד משהו ספציפי שכדאי לבדוק על מנת לדעת שהכל בסדר? האם יש משהו שיכול לגרום לבחילות באופן כל כך ממושך? תודה!

02/09/2020 | 12:24 | מאת: ולגבי צהבת

האם יש מה לדאוג בקשר לצהבת? קבעתי לחסן אותו? האם צריך לעשות בדיקות דם להפטיטיס לפני מתן החיסון? והאם ממשיכים לחיסון של גיל חודש ואז חצי שנה או שצריך לתת את המנה של הלידה שוב? תודה רבה על המענה וההתייחסות!!

מנהל פורום רפואת ילדים