מינון לוסק (אומפרזול) לתינוקות
דיון מתוך פורום רפואת ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! הבת שלי נולדה פגית בשבוע 30. היום היא בת חצי שנה כרונולוגי ו3.5 חודשים מתוקן. עוד בפגיה הבינו שיש לה ריפלוקס ולאחר שהזנטק לא עזר התחילו לתת לה לוסק (אומפרזול). במקביל נתנו לה בהתחלה סימילאק מיוחד לריפלוקס אך מאחר ולא עלתה מספיק עברו לסימילאק פגים. היום היא עדיין אוכלת סימלאק פגים (ב"ה לא מקיאה הרבה) וכל פעם שעולה במשקל מעלים את המינון של הלוסק. עם כל זה הילדה לא רגועה. לאחרונה היא ממש ממש לא רגועה מעבר לרגיל (הלא רגוע שלה...) פניתי לרופאה, אך היא טוענת שאין צורך לעלות את המינון של הלוסק וגם לא לשנות את האוכל בטענה שאם היא עולה יפה במשקל ולא מקיאה אז לא משנים תזונה הרי היא יכולה להיות לא רגועה גם עם אוכל אחר. מרגיש לי לא נכון, הילדה לא רגועה ומשהו מפריע לה! היום היא שוקלת 5.700 קילו ומקבלת פעם אחת ביום 1.5CC של לוסק. האם זה לדעתך המינון תקין בשבילה? האם לדעתך לא מומלץ לשנות לה אוכל? אשמח לדעתך. תודה מראש!