נפיחות בלחי לילד בן 5
דיון מתוך פורום רפואת ילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, בני בן ה- 5 התעורר בבוקר לפני כיומיים עם נפיחות בלחי שמאל. יש לציין כי הוא עבר שתי סתימות בשיניים באותו הצד שבועיים קודם לכן. אין לו חום והוא לא מתלונן על כאב. היינו אצל רופא המשפחה שטען כי לדעתו מדובר בדלקת בשן, נתן לו אוגמנטין וביקש לעקוב אחר הנפיחות ביומיים הקרובים. נכון לעכשיו, העניין לא משתפר והלחי עדיין נפוחה. מה זה יכול להיות? אני ממש מודאגת. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה