זריקות של B12 דחוף דחוף

דיון מתוך פורום  רפואת ילדים

16/07/2017 | 23:37 | מאת: אביה

שלום, אני אביה בת 15... אני קטינה אבל בוגרת לגילי... לצערי חסר לי ויטמין B12 ולכן אני צריכה לקבל כמה זריקות. הרופא אומר שאני אקבל את זה בישבן... אני ממש אבל ממש לא הולכת להסכים לזה! מסכימה אך ורק ביד וגם זה בקושי! מפחדת ממחטים!!! אבל אני יודעת שאני בבעיה כי אני כאילו "קטינה" ולכן יכולים להחליט עליי (ההורים שלי בעד הרופא). השאלה מה אני יכולה לעשות עם הבעיה?? זה הגוף שלי ולא מקובל עליי שמישהו יחליט עליי... האם ביד זה לא מועיל??

לקריאה נוספת והעמקה

שלום, ברור שלא ניתן ואסור לעשות לך משהו נגד רצונך. ניתן לתתאת הטיפול בכדורים אם כי זה לוקח זמן רב יותר להשפיע. אין לך מה לחשוש אף אחד לא ידקור אותך בכוח ונגד רצונך.

19/07/2017 | 23:47 | מאת: אביה

תודה שענית לי אבל אוף אני ממש בבעיה אמיתית ואני באמת מנסה למצוא פתרון... אני ואמא שלי הלכנו לרופא היום בבוקר ואמרתי לו שאני רוצה כדורים אז הוא ענה לי שבהמשך אני אקבל כדורים אבל זריקות גם ככה צריך... אחר כך אמרתי לו שאני רוצה ביד אז הוא אמר לי שהשריר שלי לא מפותח מספיק וזה לא רצוי והוא גם אמר לי שזה יותר יכאב לי... אני גם ככה מפחדת ממחטים ממש... אז פשוט ברחתי מהחדר של הרופא ומאז אמא שלי לא מדברת איתי עד שאני לא יסכים... היא מכריחה אותי להסכים... אני מרגישה שאף אחד לא מבין אותי... אני ימות מפחד ומהבושה...ממש מתביישת בישבן וממש יכאב לי ביד...

מנהל פורום רפואת ילדים