33 שעות ללא עישון....

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

30/03/2014 | 22:08 | מאת: יוני

אתמול בשעה אחת עישנתי את הסיגריה האחרונה שלי, למען האמת בכלל לא תכננתי שזו תהיה הסיגריה האחרונה שלי, אבל הלכתי לטיול עם חברתי וחשבתי לעצמי, הנה, נגמרה הקופסה, אולי פשוט לא תקנה חדשה, ולא קניתי, ואחרי זה גם אכלנו משהו ולא עישנתי אחרי זה, ואפילו נפגשנו עם חברים שעישנו והציעו לי סיגריה ולא עישנתי. ואחרי זה ויתרתי לאורך אתמול והיום על הרבה מאוד סיגריות שהייתי מעשן. (לפחות קופסה ליום) להפסיק לעשן לגמרי הרבה יותר קל מלהפחית סיגריות. אני לא מסוגל להפחית, לעומת זאת להפסיק אני מסוגל. למעשה הצלחתי להפסיק הרבה מאוד פעמים. פרק הזמן הארוך ביותר היה לשלוש שנים. למה לעזאזל אני חוזר? אולי הפעם אני אצליח. היום הראשון הוא הכי קשה, מחר כבר יהיה יותר קל, עוד שבוע אני כבר אשכח שאי פעם עישנתי, אבל הפעם האחת הארורה שיתחשק לי אחרי שלוש שנים, מהר מאוד תחזיר אותי לקופסה ליום תוך כמה ימים. טוב, יאללה, חפרתי יותר מדי, אחלו לי בהצלחה. אני מפסיק כמו בפעמים הקודמות בלי שום עזרים חיצוניים מלבד מסטיקים רגילים ושוקולד (לא איכפת לי להשמין קצת, אני רזה) אפילו הפעם לא קראתי את אלן קאר שוב. היום הצלחתי, נראה מה יהיה מחר.

31/03/2014 | 16:07 | מאת: גיא

אני גם הפסקתי שוב לפני מספר ימים אחרי כמה פעמים שהפסקתי וחזרתי. כל פעם שמנסים מתקרבים להפסקה מוחלטת לפי דעתי. אכן היום הראשון הוא לא נעים- אני מרגיש מחוץ לפוקוס וקצת מעופף ביום הראשון. שיהיה בהצלחה לכולנו.

16/05/2014 | 16:06 | מאת: זוהר

השיטה שלי היא לקחת דף ולרשום את כל הנזקים של העישון. שים אותו בכיס וכל פעם שתגיד לעצמך רק סיגריה אחת ,ובכלל שאתה פנוי תקרא את הדף. בהצלחה רבה חבר !

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?