זייבן

דיון מתוך פורום  הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?

01/05/2011 | 14:13 | מאת: לביא

שלום! אני בן 22 מעשן כבר 8 שנים. בגיל 17 התחלתי טיפול תרופתי להפסקת עישון (זייבן) לאחר שבועיים פשוט לא רציתי לעשן נדהמתי לצערי הרב בזמנו מחיר התתרופה היה 400 שקלים ולא יכולתי להרשות לעצמי בהמשך הטיפול לכן וויתרתי עליו והמשכתי לעשן... היום בן 22 וכבר יכול לממן לעצמי את הטיפול אני בטיפול כבר 3 שבועות ועדין אני לא מצליח להפסיק,לא רק שאני לא מצליח להפסי אני גם לא מצליח להפחית במינון הסיגריות ביום.. כמו כן סלתי מתופעת לוואי אחת שהייתה גירוד...עד דם! למזלי היא עברה ולא נכנעתי והמשכתי בטיפול... שאלתי היא האם יש סיכוי שהתרופה לא משפיעה עלי? עדין לא שמעתי על מקרה כזה אבל תמיד יש ראשון לכל דבר... ממתין לתשובה בתודה רבה לביא!

לקריאה נוספת והעמקה

תרופות המרשם זייבאן וצ'מפיקס מפחיתות כמיהה לעישון ומפחיתות את תסמיני הגמילה אבל הן לא עושת עבודה נפשית בשבילך אתה צריך להכריז על יום יעד בו תפסיק לעשן התרופות יהיו לך לקביים להם תוכל להוסיף עוד גלגלי עזר בדמות תחליפי ניקוטין בנוסף אך אין תחליף להחלטה הנפשית שלך לשינוי לשינוי ההרגלים למשמעת וכו הרבה בהצלחה ד"ר מיכאל ויינפאס מומחה לגמילה מעישון- רפואה אינטגרטיבית www.refoua.co.il

01/05/2011 | 14:25 | מאת: לביא

האם יכול להיות פופעת לוואי של הזיבן של אדמומיות ותחושה של חום\לחץ בעניים? כמו כן בבקרים העין מפרישה את החומר של הבוקר (הצהוב) הרבה יותר מהרגיל..

מנהל פורום הפסקת עישון - איך להפסיק לעשן?