טיפול
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אחרי ניתוח לפטקומי .בביופסה לפני הניתוח נאמר שיש לי סרטן שד מקומי נרחב עם מוקד זעיר של סרטן מחלחל. בניתוח הוצא הגוש ושלוש בלוטות הרצפטורים חיוביים . השאלה היא האם אצטרך טיפול כימי בנוסף להקרנות והטיפול האנטי הורמונאלי. (ממתינה לתוצאה הפתולוגית אחרי ניתוח ) תודה
לקריאה נוספת והעמקה
רונית שלום הפרטים אותם שלחת אינם מספיקים כדי להחליט מהו הטיפול המתאים לך למרות המתח שלך ,אני חושבת כי חשוב לראות את כל הפרטים המדויקים ולהתאים טיפול הכי מתאים לך. צוות הרופאים אשר החל הטיפול בך יקבל החלטה כאשר תהיה תשובה פתולוגית מלאה מהניתוח בברכת החלמה מלאה ד"ר תמי קרני כירורגית
(מספר מקשר)