בדיקת us
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בתי בת 19 ביצעה US והפענוח הוא שד ימין -שעה 11 תואם לממצא הנמוש,גוש סולידי,היפואקואי,תת עורי ציר אורכו 2.1 ס"מ רושם סונוגרפי פיברואדנומה אשמח לקבל הסבר לפענוח עד שהחיילת שלי תגיע לכירורוג
לקריאה נוספת והעמקה
גידי בוקר טוב בתשובה לאולטרה סאונד מתאר הרופא/ה גוש שהוא פיברואדנומה . ממצא שכיח בעשור שני ושלישי לחיים. אינו קשור כלל למחלת סרטן השד. ה"טיפול" כולל מעקב ע"י אולטרה סאונד כעבור 3, 6, 12, 24 חודשים כשליש מהם קטנים או נעלמים, שליש נשארים באותו גודל, והשליש שממשיכים לגדול מסירים מהשד בניתוח בברכה ד"ר תמי קרני כירורגית
(מספר מקשר)