ביקורת us אחרי סרטן השד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני בת 29 אחרי סרטן השד (חליתי לפני שנתיים וסיימתי עם כל הטיפולים). עשיתי לפני כשבועיים אולטרסאונד כשבתוצאה היה כתוב שיש הרחבה קלה של צינורות חלב, תוכן צלול, שני השדיים ללא ציסטות או גושים אך בסריקה של בית השחי הימני ישנה בלוטה עם קורטקס מעובה בקוטר 1.6 סמ, מרכז שומני שמור. חשוב לציין שהגוש היה אצלי בזמנו בשד השמאלי.. בסיכום בדיקה נכתב birads 2 אם כך האם עליי להניח שאין שום משמעות לממצא של הבלוטה בבית שחי ? לא ברור אם יש צורך להמשיך לבדוק (ביופסיה) או לא.. אודה לתשובתכם המהירה
מאיה שלום בשאלה המסוימת שלך ראוי להתיעץ עם הכירורג/ית והאונקולוג/ית שלך הם מכירים את כל הנתונים ויתנו תשובה מדויקת יותר בברכה ד"ר תמי קרני