גוש
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני שנה (אחרי לידה)הכירורג שד הרגיש גוש בשד ימין בשעה 8 נשלחתי לאולטרסאונד דחוף שלא העלה ממצא (היה תקין לחלוטין) לפני חודש שוב הלכתי לכירורג שד ושוב אותו הגוש בשעה 8, 3 ס"מ מתחת לפיטמה עוד פעם דחוף אולטרסאונד שד ללא ממצא נשלחתי חזרה לכירורג ממתינה לתור. מה זה אומר שלא רואים את הגוש באולטרסאונד וכן ממששים אותו אני עצמי מרגישה בו, אני לא רגועה לגמרי אשמח לחוות דעת תודה
לקריאה נוספת והעמקה
תהילה שלום קרוב לודאי שמדובר ברקמת שד רגילה ולא בגוש, אך אני ממליץ להיבדק ואולי גם לבצע ממוגרפיה לפי שיקול דעתו של הכירורג הבודק בברכה דר פפו