כאבים בשדיים ונפיחות
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אני בת 20,יש לי תמיד כאבי שדיים כרונים. כל חודש השדיים שלי מתנפחים והם כואבים לי נורא ואחרי המחזור החודשי כמה שבועות אחרי זה יורד הנפח והכאבים,ככה זה כל חודש. אני נוגעת בשד עצמו והוא קשיח קצת ובמקומות הקשיחים כואב בעיקר. אני נוטלת גלולות מליאן למניעת הריון. מה האפשרויות העומדות בפני שאני יכולה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
הדר שלום התופעה שאת מתארת היא טיבעית הרבה נשים מרגישות כך. כיוון שאת נוטלת גלולות אנא דברי על רופא/ת הנשים שלך אולי להחליף לסוג אחר אשר יקל עליך תחושות אלו. בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)