דקירות בשד ימין
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 26 ללא עבר רפואי של ציסטות או סרטן השד במשפחה. בריאות תקינה, ונוטלת רק גלולות מסוג מינס כבר כ3 וחצי שנים ללא תופעות לוואי עד כה. בימים האחרונים הופיעו לי דקירות בשד ימין, האם זה יכול לנבוע משינויים הורמונליים זמניים? למשל אם אני אמורה לקבל מחזור בקרוב? האם זו יכולה להיות תופעת לוואי של הגלולות? האם זה יכול להיות משהו אחר? תודה רבה. תודה.
אילנה שלום רוב הנשים בתקופות שונות של המחזור מרגישות את השדיים לפעמים התאור הוא דקירות, מלאות, משיכות, צורב, סורף, מגרד וכו אלו הם רק חלק מהתאורים אותן מתארות נשים. לרוב זה לא קשור למחלה. בכל מקרה אם תחושה מפריעה לך צריך לעבור בדיקה כירורגית לאבחן ממה התופעה בברכה ד"ר תמי קרני