בדיקת mri
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לרופאים בפורום שלום רב אני בת 48 עם היסטוריה במשפחה של סרטן השד ולפמי שבועיים עשיתי בדיקת mri , קיבלתי את התשובה ובה כתוב : שד שמאל לאחר הזרקת גדוליניום צביעה מוקדית מועטה המראה האדרה קלושה המתגברת במהלך הזמן. ללא צביעה פתולוגית בבתי השחי דו"צ. שאלתי היא1.מה פרוש הפיענוח? 2.מה אני צריכה לעשות עם התשובה הזאת? הודה לכם על תשובת הלב בקבלת תשובה חגית
לקריאה נוספת והעמקה
חגית שלום את צריכה לחזור לרופא אשר הפנה אותך לבדיקה, כנראה שהיתה סיבה לכך והוא מחכה לתשובות. הוא יתן לך הסבר ויקבל אתך המשך החלטות בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)