האם יש טיפול לשד שלא מיצר חלב להנקה?
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחרי הלידה של בתי הגדולה לא היה לי חלב כמעט, גם לאחר שניסיתי כל מה שיועצת הנקה אמרה לי. לבסוף היא אמרה לי שזה כנראה בעיה ביצור החלב. עכשיו אני בשבוע 20, והשדיים לא גדלו הרבה. האם יש על זה מידע רפואי? לאן עלי לפנות? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
צביה שלום גשי לבדיקת שד שגרתית אם הכל תקין אין סיבה שלא יהיה חלב. יש קשר ישיר בין מחשבותינו לבין היכולת ליצר חלב ולהניק. אשה המשוכנעת כי יש בעיה ביצור חלב לא תוכל להניק. אשה הבטוחה כי יש לה יכולת להניק תניק. אז בדיקה כירורגית לשד, ואם הבדיקה תקינה הכל אפשרי בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)