היסתידויות
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב בת 52 לאימי היה סרטן השד בגיל 65 השבוע ביצעתי ממוגרפיה+US כמעקב שיגרתי מבנה פיברוציטי בימין ממצא קליני UOQ 3 ס"מ מהפיטמה אולי עם היסתידויות בסונוגרפיה ללא ממצא פוקלי סווג על פי BI-RADS מתאים ל-3 סיכום: מסתופתיה צפופה ללא גושים חשודים בדיקה חוזרת 3-4 חודשים. שאלתי האם לא כדאי לבצע ביופסיה ואם זה לא מסוכן לחכות?
ציפי שלום לא מסוכן לחכות 3-4 חודשים גם אםמדובר בסרטן שד. קצב הגדילה של סרטן שד מאד איטי . כמובן שאפשר לעשות ביופסיות מיותרות, אך זה כרוך בכאב ואי נוחות ולכן אם נראה לבודקים כי זה לא סרטן עדיף מעקב על פני פעולות מיותרות. בברכה ד"ר תמי קרני