ביופסיה
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני בת 42, ללא הריונות בעברי. מבנה שד פיברוציסטי, מבמעקב כ. שד, ממוגרפיה תקינה וכך גם אולטראסאונד. לאחרונה הציסטות ממש "משתוללות" ולפני כחודשיים ניקזו 2 ציסטות גדולות משני השדיים, בגדלים של 8 סמ"ק כ"א. הן נשלחו לביופסיה והתוצאה זהה בשני השדיים: "התקבל נוזל צהוב-חום בהיר, עכור מאד, בוצעו 4 סליידים, נפח 8 סמ"ק." atypical epithelial cells, probably reactive" אמנם הרופאה צרפה דף שאומר שהבדיקה תקינה, אבל אני נורא לחוצה! מהצבע העכור מאוד הזה.. מהתאים האטיפיים ומהמילה probably .... אשמח מאד לקבל דעתך על הממצאים המון תודה!
שמרית בוקר טוב בגילך ציסטות בשד לא מהוות מחלה. את אשה בריאה. הצבע כפי שמתואר הוא הצבע והצורה של הנוזל בציסטות. הרופאה שלך יודעת מה היא אומרת. המשיכי להיות בריאה בברכה ד"ר תמי קרני