אולטרסאונד שד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ום רב, אני בת 32, בהריון שני בשבוע 34. הייתי אתמול אצל כירורג שד לבדיקה שגרתית. אני מתכננת להניק כשנה אז לא יהיה זמן "אידיאלי" לביצוע הבדיקה בקרוב, לכן ניגשתי בהריון. סיכום הבדיקה- ממצאים: שדיים ואקסילות- תקין. גודש ללא גושים דו צדדי חיצוני עליון (הריון מתקדם) הרופא הפנה אותי לאולטרסאונד שד, למיטב הבנתי ללא ממצא חריג. הוא אמר שוב שהשדיים תקינים ואין מה לדאוג, ושהוא שולח אותי אליה כדי שתהיה לנו גם תשובה כזו. באופן אישי, אני לא בעד ביצוע בדיקות שלא לצורך.. מהי דעתך?
שירלי שלום מרעננת שאלתך אכן בגילך אם בדיקה כירורגית תקינה אין צורך בבדיקות נוספות בברכה ד"ר תמי קרני