כאב בשד הימני
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! אני בת 32 + 2 ילדים קטנים. בתקופה האחרונה הרגשתי כאבים חולפים בשד הימני, וזה התחיל להדאיג אותי בזמן האחרון כשהתחלתי להרגיש את זה גם בשד השמאלי. עיקר הכאב הוא בחיבוק. גם רגישות בפיטמות. זה בא והולך. אבל אני ממש ממש מודאגת ומקווה שאני לא מפתחת משהו מסוכן. בכל מקרה קבעתי לי תור לרופא נשים, אבל יש עוד זמן.
לקריאה נוספת והעמקה
אודליה שלום טוב שקבעת תור לרופא הנשים , בד"כ כאבים בשני השדיים קשורים למחזור החודשי וההשפעה על השד. אם רופא הנשים ימצא לנכון הוא יפנה אותך לבדיקה כירורגית. בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)