כאבים בשד ימין בצד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ביום חמישי האחרון קיבלתי בערב וביום שישי החל לכאוב לי השד הימני בצד הוא נוקשה אך בצד שמאל כואב מעט אך לא נוקשה, אני לא יודעת אם יש קשר אך כרגע יש לי ברונכיט ומיום שישי אני מקבלת אנטיביוטיקה,אוגמנטין בד"כ יש לי תסמונת של לפני המחזור ושתי השדיים כואבות לי, יש לציין שעשיתי ממגורפיה בחודש אוג'+אולטר' אני בת 39 ודר פפו בדק אותי ואמר לחזור בעוד שנה. אני מאוד מודאגת ומוטרדת האם זה נורמלי שרק בשד 1 יש גודש? תודה מירב
לקריאה נוספת והעמקה
מירב שלום אם את מטופלת במכון השד שלנו אני מציעה שתתקשרי למזכירות ותקבעי פגישה או שיחה עם הרופא המטפל בברכה ד"ר תמי קרני
(מספר מקשר)