פורום בריאות השד
דיון מתוך פורום בריאות השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר תמי קרני שלום. מזה מספר חודשים יש לי לעתים הפרשה צהובה אוהפרשה דמית מהפיטמה של השד הימיני. השדים שלי מלאות בציסטותואני מקבלת כל יום 0.5 מיליגרם של כדור הורמונלי - אסופרם, שמכיל אסטרוגן בלבד (כרתו לי מזמן את הרחם). הממוגרפיה היתה תקינה ולאחר שעשיתי אולטרה סאונד עשו לי ניקור. התשובה של התיאור המיקרוסקופי,לאחר בדיקה היתה, שיש לי חומר אמורפי דמי רב וקבוצה בודדת של תאים דוקטלים ללא אטיפיה. לפי תשובת הרופאה המצב תקין. שאלתי היא - האם אפשר להסתפק בבדיקה זו, או שיש לעשות בדיקת MRI ואם אכן היא תקינה - מהי סיבת ההפרשה הדמית. אני ממש מצפה לתשובה מהירה ממך. תודה, צילה בר
צילה בר לב שלום אני חושבת שכדאי להתקדם עם הבדיקות ולברר מה סיבת הדמם המקובל כפי שעשו לך ממוגרפיה וUS אם הבדיקה הציטולוגית תקינה לפעמים יש צורך גם בMRI לפעמים לא אנא חיזרי לכירורג/ית לקבלת המשך החלטות בברכה ד"ר תמי קרני